Get Adobe Flash player

  1. 0
  2. 1
  3. 2
  4. 3
  5. 4
« »

Выбор языка

Счетчик посещений


Сегодня 1
Вчера30
На этой недели 31
На прошлой недели 307
Этот месяц 749
Прошлый месяц 1483
За все время 56676
Ваш IP: 100.26.176.182
Сегодня: 2019-12-16
Пользователей на сайте: 0
Гостей на сайте: 2

ПАЦИЕНТКЕ КӨМЕК

Пациентке ақпарат

«Жамбыл облысы әкімдігінің денсаулық сақтау басқармасы Жамбыл аудандық орталық ауруханасы» шаруашылық іс  жүргізу  құқығындағы комуналдық мемлекеттік кәсіпорнының ішкі аудит жанындағы пациенттерді қолдау қызметі

Пациенттерді қолдау қызметінің мақсаты:

-мәселелерді анықтау және медициналық қызмет  көрсетудің сапасын әрі қарай жақсарту

Егерде сіз:

-көрсетілген медициналық қызметтің сапасына көңіліңіз  толмаса

-медициналық персонал тарапынан дөрекілікке тап болсаңыз

-тегін медициналық көмектің кепілдік аясында көрсетілетін медициналық қызметтер үшін медициналық персоналдың ақша бопсалау фактілеріне тап болсаңыз

-сондай ақ медициналық көмек көрсетудің сапасы мен тәртібіне толғандыратын басқа да мәселелерге  байланысты.                                                                                                            

Сіздің пациенттерді қолдау қызметіне (ішкі бақылау қызметі) жүгінуге құқығыңыз бар

Сіз жүгіне аласыз:

-Пациенттерді қолдау қызметі (CALL центр)  №71 кабинетте орналасқан  байланыс телефондары 4-19-21, 4-19-04, 8-776-620-20-22

-сенім телефоны 2-17-76 осы нөмір бойынша медициналық персоналдың қызметтік  этика нормаларын бұзу фактілері жөнінде хабарлай аласыз.

-немесе міндетті түрде атыңыз, тегіңіз, байланыс мағлұматтарыңыз (телефон, мекен-жай) көрсетілген жазбаша тіркеу бөлімі жанында орналасқан. Шағымдар жәшігіне салып кетуіңізге болады. Өтініш  шағымдар мен  ұсыныстар беруге  арналған бланкте рәсімдеуге болады. Бланктер медициналық тіркеушіде қабылдау бөлмесінде болады. Сондай-ақ, Сіз біздің сайтымызға жүгіне аласыз www.asa-crb.kz

Пациенттерді Қолдау Қызметі Сіздің өтінішіңізді мүмкіндігінше тезірек қарайды және 5 күнтізбелік күннен кешіктірмей өтінішті қарау нәтижелері бойынша ақпаратты Сізге ұсынады.

Пациенттерді қолдау қызметіне емделушілер өздері, сонымен қатар олардың туыстары жүгінуге құқылы.

Біздің  ұйымының медициналық көмек көрсету сапасын жақсартуға себебі  тиген Сіздердің өтініштеріңіз, ұсыныстарыңыз  және кеңестеріңіз үшін біз Сіздерге ризашылығымызды білдіреміз!

 Жамбыл ауданы Орталық аудандық ауруханасынын пациенттерд қолдау қызметі және ішкі аудит жайлы ақпарат
Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрі Дүйсенова бекіткен «Медициналық қызметтің ішкі және сыртқы сараптамасын ұйымдастыру және жүргізудің жол картасын» орындау кезіндеТ.К. 2015 жылдың 27 ақпанында Жамбыл аудандық орталық аудандық ауруханасында (бұдан әрі - Жамбыл аудандық орталық аудандық аурухана) Пациенттерді қолдау және Ішкі аудит қызметі (бұдан әрі - СПП және ВА) жұмыс істейді Жол картасына сәйкес науқастардың өтініштерін алу үшін медицина ұйымдарында 555-160 телефоны бойынша аймақтық Call Center құрылды. Жамбыл ауданы аумағында орналасқан облыстық Call-орталықтан басқа азаматтардың өтініштерін қабылдау үшін «осы жерде» және «қазір» қағидаты бойынша мәселелерді шешу үшін шағын Call-орталығы бар. Осы шағын Call-орталығының көмегімен сіз қажетті ақпаратты ала аласыз, дәрігерге жазыласыз және үйге дәрігерді шақыры аласыз, сондай-ақ ұйымға қатысты сұрақтарға жауаптар аласыз: 872633 2-17-76.
Жамбыл ауданының ЖБО-да «сенім телефоны» қызмет атқарады: 872633 4-19-04 медициналық қызметтердің барлық мәселелері бойынша аудан тұрғындарының өтініштері
үшін..Медициналық ұйымға ақпарат пен түсіндірме материалдары, халықтың жаппай жиналатын орындарында баннерлер (емханалар тіркелімі, ауруханалық  демалыс бөлмесі және т.б.), меморандумдар, КПР және АА қызметтері туралы ақпарат беріледі, онда науқастарға қоңырау шалу телефондары көрсетіледі.

ПАЦИЕНТТІ  ҚОЛДАУ ҚЫЗМЕТІ !

Cаll центр: 4-19-04, 4-19-21

(ақпараттық орталық)

zgvva

 Сенім телефоны: 2-17-76

Мы в соцсетях